12 Ekim, 2018

City Lights


charlie chaplin'in filmlerinden kesitleri birçok farklı sebepten izledim ama hiçbir zaman filmlerini baştan sona izlemedim. imdb top 250 filmlerini bitirmeye çalısıyorum. o listeyi kontrol ederken gördüm city lights'ı. ilk kez bir charli chaplin filmini baştan sonra izleyeyim dedim.

filmin konusunu daha önce biliyordum. bilme sebebim de kemal sunal filminden dolayı. en büyük şaban, city lights'ın aynısı. bu yüzden filmin içine çok girebildiğim söylenemez. en büyük şaban'ı o kadar çok izledim ki, city lights'ı izlerken şimdi böyle olacak, şimdi şöyle olacak diyerek izledim. bu yüzden film beni çok fazla sarmadı. yalnız boks sahnelerinde inanılmaz eğlendim. bunun dışında sıkılarak, telefon elimde whatsapp'te yazışarak filmi bitirdim. en büyük şaban'ı izlemeden önce bu filmi izlemek isterdim. o zaman çok daha fazla filmin içine girebilirdim zira oyunculuklar muazzam.  diğer filmleri de izleyeceğim. umarım bu filmde oldugu gibi bir durum olmaz.

Hiç yorum yok: