03 Eylül, 2018

Darıca Gençlerbirliği 0-0 Tokatspor


sezonun ilk stat açılışını yaptım. 2. lig kırmızı grup maçında gol göremesem de ortam bu oyunu neden sevdiğimi bir kez daha hatırlattı. akşam serinliği, denize nazır bir stat, kendi çapında top oynamaya çalışan takımlar...

takip edebildiğim kadarıyla tokatspor yeni yönetimle bir yapılanma içine girmiş. ahmet dursun, okay karacan gibi isimler var. geçen hafta da sezon açılış maçında ünlü isimleri toplayıp tokatspor, şöhretler karması maçı düzenlediler. eski futbolcular, popüler isimler vardı. ilgi çeken bir olay. önceden alt lig takımları konser düzenlerdi sezon açılışında. sanırım artık o tip organizasyonlar pek olmuyor. ama bu maç da bana o günleri hatırlattı. şehirde ilgi nasıl bilmiyorum ama benim ilgimi çeken bir maç oldu.

darıca gb ise belediye destekli bir takım. belediyenin sağlamış oldugu imkanlarla, küçük ölçekli bir takım kurarak yola başlamışlar. ilk maçta cezalılardı. taraftarları stada giremedi. bu yüzden tek ses tokaspor taraftarının sesini duyduk. onlar da istanbul ve civarında ikamet eden insanlar. futbola karşı çok da ilgi duyduklarını düşünmüyorum. maksat memleket havası...

maça deplasman takımı tokatspor etkili başladı. bulundugum konumda atakları net göremesem de oyunu rakip yarı sahaya yıkarak oynadılar. yüzde yüz olmasa da birkaç pozisyona girdiler. buna mükabil darıca'nın kontradan pozisyonlara girdiği oldu. ancak iki takımda da bariz yetenek eksikliği göze çarpıyordu. ikinci yarıda ise hiçbir şey yoktu. klasik sezona iyi hazırlanamayan iki takımın maçı gibi son bağlandı; diller dışarıda, koşmaya derman yok... yürüye yürüye, yata yata maç 0-0 bitti.

maçın öncesi aceleye gelse de; son anda yetiştik, sonrası güzel oldu. iyi bir yemek ve tatlı... seviyorum deniz ferahlığını.

Hiç yorum yok: