06 Şubat, 2019

Gebzespor 0-2 Batman Petrolspor


gebzespor şaşırtmadı. büyük beklentilerle gitmiyorum stadyuma. sadece orada bulunmayı ve maç izlemeyi seviyorum. tabii takım kazansa daha da güzel olacak ama gebzespor'un şu haline şükretmek lazım. özellikle amatöre düştüğü sezon gebzespor'un hali içler acısıydı. en azından iyi kötü futbol oynanıyor şimdi.

maça kötü başladı gebzespor. buna mükabil batman petrol de iyi değildi. ortada geçecek gibi gözüken maçın 32. dakikasında batman petrol öne geçti. golden sonra ikinci yarıya dair pek umudum kalmadı. zaten iç sahada takım etkili olamıyor. seyirci etkisine çabuk giriyor galiba oyuncular. kötü performansta homurtu hemen yükseliyor. biraz trabzonspor taraftarına benzetiyorum gebzespor taraftarını. hataya pek tahammül yok. tribün direkt olarak sahayı etkiliyor. hoş, maç sonunda tribün takımı soyunma odasından geri çağırıp alkışladı. böyle garip bir profil var. gerçi geri çağıran kitle kemik tribün; içeride, dışarıda her maça giden insanlar. ne olursa olsun takımın yanında oluyorlar.

ikinci yarıda gebzespor'un birkaç pozisyonu olsa da genel olarak etkili değildi. takım halinde son dakikalarda gol ararken kontradan batman petrol güzel bir golle durumu 2-0 yaptı. mesut özil'in şampiyonlar ligi'nde adını hatırlamadıgım bulgar takımına attıgı bir gol vardı, stoperi, kaleciyi yatırıp atmıştı. o golün amatör halini canlı görmüş gibi oldum.

maçta dikkatimi batman petol'ün kalecisi çekti. esame listesi okunurken bora sevim adını duydum. yıllardır alt liglerde oynuyodu. 1. ligde de oynamışlıgı var. şu anda da batman'da oynuyormuş. alt liglerde umulmadık yerlerden umulmadık futbolcular çıkıyor. iyi de oynadı. yılların kalecisi.

daha önceki yazılarda gebzespor küme düşmez dedim ama şu anda da belli olmaz diyebiliyorum. son iki takımın puanı düşüktü. tepecik toparlamış gibi, 16 puanı var. gebzespor 20 puanla 12. sırada. bir sonraki iç saha maçı tepecikspor'la. çok önemli maç. bu hafta yomra deplasmanına gidecek gebzespor. o da zor maç. yomra play off oynamak istiyor. oradan gelecek bir mağlubiyet sonrası tepecik maçı sezonun kırılma maçı olabilir. tepecik sonrası erzin maçı var. erzin'in de 16 puanı var şu an. gebzespor'un kritik fikstürü var. ben hala takımın düşeceğini zannetmiyorum ama futbol bu. hiç belli olmaz.

Hiç yorum yok: