30 Ocak, 2019

Rap


rap müzik sevmiyorum. özellikle yabancı rap müzik sevemiyorum. türkçe rap yine zaman zaman birkaç şarkıyı severek dinlemişliğim var ama onlar da lise yıllarında kaldılar. zaman zaman maruz kaldıgım şarkılar oluyor ama onları da sevdiğim söylenemez. listelerde gördüğüm için merak edip dinliyorum.

bugün tesadüfen kayra mahlaslı bir rap şarkıcısını dinledim. bir şarkı dinleyeyim derken bir buçuk saat aralıksız dinledim. bir şarkıdan diğerine atlayıp durdum. yaptıgı rap türüne story telling deniyormuş. bilmiyordum. sözleri çok iyi. sözlerden yazarın edebi kişiliği oldugu belli. bir de sanki şarkılarda ben varım gibi hissettim. benim geçmişim, benim yaşadıgım yerler, benim yaşadıklarım, dertlerim... sanki beni anlatıyor şarkıları. belki de bu yüzden çok sevdim.

hayatımda ilk kez bir rap şarkıcısının bütün şarkıları merak ettim. ufak ufak dinlemeye başladım. güncelden başlayıp geçmişe doğru gidiyorum. sözleri inanılmaz güzel. keyifle dinliyorum.

Hiç yorum yok: