12 Ocak, 2018

Sigara


sigaraya yeniden başlıyorum galiba. aslında hiçbir zaman tam olarak başlamadım. günlük bir,iki paket sigara içmeyi şu ana kadar hiç gerçekleştirmedim. aldıgım paket 3-4 hafta  götürüyordu beni. muhtemelen bu rutine yeniden döneceğim. kendimle ilgili merak ettiğim ise neden sigara içtiğim... çünkü lisede ya da üniversitede özenerek başlamadım. kötü hissettiğim bir dönemde ilk kez içtim. sonra devamı geldi. bir ara iyi hissettim içmedim. sonra kötü hissettim tekrar başladım... anladım ki sıkıntılı anlar da sigara içmeye başlıyorum. yine böyle bir dönemin içerisindeyim. şu ana kadar içmeler hep ufak kaldı, yine aynısı olur umarım.

2 yorum:

kalem dedi ki...

sigaranın yerine keşke başka bir alışkanlık koyabilsen, yani illa bir şey tüketmek zorunda da değilsin... kötü hissettiğinde sarılabileceğin iyi bir şey olsa ve kendini daha derine itmesen :/
son dönemde çevremde 2 kişinin sigarayı bırakmasına vesile oldum, resmen hayat amacım gibi oldu :)))

garihakko dedi ki...

güzel bir hayat amacı aslında :) şu an için sarılacak bir şey yok ama bakalım... geçer zaten. sigarayı çok fazla sevdiğim de söylenemez. bir de ben blogun okunduğunu düşünmüyordum. şaşırdım yorum görünce :)