26 Ekim, 2019

Federkleid


bu dili öğrenirken yardımcı olsun diye şarkı dinlemeye çalısıyordum. şarkısı, türküsü bol olsa da işe yarar, güzel şarkı pek yok. tabii böyle söyleyince ama şu var, bu var deniyor. çok güzel şarkılar olsa da bolca güzel şarkı yok.

federkleid'a spotify'da haftalık keşifte denk geldim. dil öğrenirken almanca folk müzik yapan bir gruba denk gemiştim zamanında. epey dinlemiştim. acaba onlar bunlar mıydı? unuttuguma göre bunlar olmayabilir.

 faun'u sabahtan beri loop'a almış vaziyette dinledim. sanırım bir ara solistleri değişmiş. eski havaları yok deniyor ama ben yeni dinlediğim için çok da takılmıyorum.

Komm und fliege mit uns fort
Lass den Wind dich tragen
Weit fort von diesem Ort
Komm und flieg so hoch du kannst
Lass uns die Himmel jagen
Im Tanz

Hiç yorum yok: