19 Ocak, 2020

Bizim İçin Şampiyon


film vizyona girdiğinde sinemada izlemeyi çok izlemiştim. izleme isteğim tamamen fragmandan ötürüydü; nedense filmin fragmanı beni çok etkilemişti. filmi beraber sinemada izlemek istediğim arkadasımın filmi baskasıyla sinemada izlemesiyle ekilmiş oldum. daha sonra vakitsizlik, fırsatsızlık derken film vizyondan kalktı izlemek nasip olmadı. 

geçtiğimiz aylarda artık su filmi izeyeyim diyerek oturdum bilgisayar basına. aslında filmi izleyeli bayagı oldu ama bloga bir şeyler yazmak için yeni fırsat buluyorum. işin gücün ve futbolun arasında dogru düzgün ne bir şey izleyebiliyorum ne de bir şey okuyabiliyorum. izlemeye ve okumaya çok vakit ayıramıyorum. yeni yıl hedeflerimden birisi izlemeye ve okumaya daha çok vakit ayırmaktı. şimdilik o hedefin yanına bile yaklasmıs değilim. 

efsane at bold pilot'ın hikayesi. atcılıga, atlara vs ilgimin sıfır olmasından dolayı bold pilot hakkında pek bilgim yoktu. bold pilot ve jokey halis karatas hakkında tek bilgim atcılıkta efsane olduklarıydı. neden efsane oldukları, şampiyonlukları, rekorları hakkında hiçbir bilgim yoktu. tüm bunlara rağmen film beni içine çekebildi, filmi izlerken büyük keyif aldım. atcılıga, yarıslara ilgi duyan insanların yarattıkları boldpilot efsanesinin, boldpilot'ın insanların üzerindeki etkisini hissedebildim.

halis karataş ve esinin hikayesinin drama dozajı biraz daha az olsaydı daha iyi olurdu. daha bold pilot ve halis karatas üzerinden hikayenin ilerlemesini isterdim. bu açıdan hikayeyi biraz eksik buldum filmde ama genel olarak iyi filmdi. film, bir atın insanlara hissettirdiklerini izleyiciye geçirebiliyor. daha spor kategorisine yönelik film olsaydı, filmi daha çok sevebilirdim ama bu haliyle de gayet iyi filmdi.

Hiç yorum yok: