25 Haziran, 2017

Bir

günlük tutma fikri hep aklımda var ama bir türlü başlayamıyorum. aslında birçok kez başladım. buna benzer adını hatırlamadıgım birkaç site açtım ama daha sonra sitenin adını bile unuttum. yazdığım bir ya da iki yazıyla birlikte siteyi kaybettim.

karar verdim. düzenli olacağım. bu da sitenin ilk yazısı olacak. olabildiğince günlük tadında olsun istiyorum. şunu yaptım, bunu yaptım, şundan dolayı böyle hissettim gibi. ileride geçmişe daha net bakmak istiyorum. neler yaptıgımı görebilmek istiyorum.

2017 yılının ramazan bayramında ilk yazıyı yazıyorum. bayramları sevmiyorum ama aile sevdiği için onların üzülmemesinden ötürü pek ses etmiyorum. herhalde ilerleyen yıllarda ben de bayramlarda tatile giden insanlar kervanına katılırım. o insanları yadırgamıyorum.

havalar inanılmaz sıcak. bunaltıcı, rahatsız edici bir sıcak var. benim gibi yağmur, kar seven bir insan için can sıkıcı bir durum. bu sıcaklarından yanında bir ay boyunca çalışmam gereken sınav var. işe bulamama sıkıntısı beni ciddi olarak geriyor. geç kalmışlık kendimi kötü hissettiriyor. bu yüzde motive şekilde, bayramdan sonra, bir ay boyunca o sınava çalışmam lazım.

bu arada bir iki kez başlayıp bıraktığım saatleri ayarlama enstitüsüne yeniden başladım. kitabın dili biraz beni sıksa da bitirmek istiyorum.

Hiç yorum yok: